Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

На що скаржилися клієнти страхових компаній з початку 2018 року?

Нацкомфінпослуг відзвітувала про роботу зі скаргами на страховиків за 1 квартал 2018 року.

У Нацкомфінпослуг за січень-березень 2018 року надійшло 1 955 індивідуальних та колективних звернень громадян з різних регіонів України (+378 звернень за період).

Питання, з якими громадяни зверталися в Нацкомфінпослуг, стосувалися насамперед дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 1519 звернень, або 77,7% від загальної кількості звернень.

На що скаржилися страхувальники?

- порушення термінів страхової виплати або зменшення розміру страхового відшкодування;

- відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування страховиками;

- безпідставна відмова у виплаті страхового відшкодування;

- незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з відновлювальним ремонтом.

З огляду на серйозність зафіксованих перевіркою наслідків неналежного виконання зобов'язань страховими компаніями, введення в I півріччі 2018 практики проведення позапланових перевірок за погодженням з Держрегуляторною службою сприяло підвищенню платіжної дисципліни страхувальників.

За результатами вжитих заходів Нацкомфінпослуг страхувальникам за 1 квартал було доплачено 5 млн. грн. страхових відшкодувань (включаючи пеню).