Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

10 найпопулярніших запитань про туристичний страховий поліс

У розпал відпускного періоду у багатьох виникають питання про туристичне страхування. Одна зі страхових компаній зібрала найчастіші з тих, які отримувала від клієнтів, і відповіді на них.

1. Чи обов'язкова наявність туристичного страхового поліса?

Все залежить від країни, в яку ви зібралися. У Візовому кодексі ЄС є обов'язкова вимога страхового поліса. Але для власників біометричних паспортів дана вимога є не обов'язковою. І в цьому випадку вирішувати мандрівникові, купувати страховий поліс чи ні.

Для прикладу наведемо цифри. День перебування в лікарні Європи обходиться в середньому € 800, операція - від € 10 000, доставка вертольотом санавіації в найближчу медустанову - близько € 3 000. Якщо поліс є, рахунки оплачує страхова компанія в рамках обумовленого ліміту. Якщо немає, пацієнт всі медичні послуги і ліки оплачує самостійно.

2. Скільки коштує туристична страховка?

Стандартний поліс на 10 днів подорожі з покриттям € 30 000 у середньому обійдеться клієнтові близько € 6,5 або від € 9,5 с покриттям € 50 000. СК "Рідна" пропонує поліси від 99 грн на 7 днів.

3. Що покриває базовий страховий поліс зазвичай?

Невідкладну медичну допомогу (амбулаторну або стаціонарну).
Транспортування до найближчого медичного закладу.
Медичну евакуацію - доставку застрахованого до медичного закладу в рідній країні, якщо це доцільно.
Репатріацію тіла в разі смерті застрахованого.
Придбання ліків, призначених лікарем.
Невідкладну стоматологічну допомогу в рамках ліміту.
Оплату витрат на зв'язок (мається на увазі передача термінових повідомлень, пов'язаних зі страховим випадком).

4. Що не покриває туристичний страховий поліс?

Лікування травм, отриманих за форс-мажорних обставин: в ході військових конфліктів, громадських заворушень, революцій або терактів, а також під час перебування в країнах, відвідування яких не рекомендовано МВС України.
Лікування захворювань, що виникли до укладення договору, якщо інше не погоджено із страховиком.
Лікування захворювань і травм, які стали наслідком дій, пов'язаних з невиправданим ризиком для життя і здоров'я, виконання фізичної роботи за наймом (якщо страховий поліс оформлений не з цією метою), заняття професійним спортом або участі у змаганнях.
Медичні товари і медикаменти для оздоровлення та профілактики: вакцини, вітаміни, профілактичний огляд, санаторно-курортне лікування тощо
Лікування травм, які застрахований отримав під дією алкоголю або наркотиків.
Косметичні та пластичні операції.
Стоматологічні послуги (крім екстреного лікування).
Пологи.

5. Чи покриває страховий поліс затримку рейсу / затримку багажу?

У базових програмах зазвичай ні, але можна обрати розширені поліси страхування. Такі поліси покривають затримку рейсу / багажу.

6. Який поліс краще придбати електронний або паперовий? Електронний поліс обов'язково роздруковувати?

Обидва поліса підходять для отримання допомоги. При цьому досить зберегти на свій смартфон PDF файл страхового поліса і при необхідності його пред'явити. Також в полісі вказані номери телефонів асистансу та номер самого поліса, які будуть потрібні в разі настання страхового випадку.

7. Чи можна оформити туристичну страховку перебуваючи вже в іншій країні?

На жаль, так зробити неможливо. Головна умова для активації туристичного поліса - це виїзд за кордон України.

8. Що робити, якщо стався страховий випадок?

Звернутися до асистуючої компанії. Контакти вказані в полісі страхування, тому поліс необхідно тримати при собі. При спілкуванні з оператором необхідно вказати свої ПІБ, номер контактного телефону, адресу місця знаходження, назву страхової компанії, № договору страхування, термін його дії, описати проблему і характер необхідної допомоги. Асистуюча компанія реєструє страхову подію і організовує надання медичної допомоги тих медзакладів, які знаходяться в місці перебування клієнта. Після надання медичної допомоги асистуюча компанія здійснює оплату послуг медичного закладу.

9. Які документи потрібні для отримання відшкодування за страховим випадком?

Під час консультації або огляду лікаря обов'язково надайте йому оригінал страхового поліса. У свою чергу, від лікаря потрібно отримати копію медичного висновку і рецепти на медикаменти. А якщо у вашій ситуації довелося частково оплатити медикаменти або лікування, то обов'язково збережете всі чеки і документи. Страхова компенсує ці витрати після вашого повернення в Україну.

10. Чи існує туристична страховка для вагітних?

Деякі програми страхування включають у себе невідкладну гінекологічну допомогу до 7 місяці вагітності. Запитайте про це у своїй страховій компанії.