Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

На що скаржилися страхувальники у першому півріччі 2018 року?

До Нацкомфінпослуг за січень-червень 2018 року надійшло 3883 індивідуальних та колективних звернення громадян з різних регіонів України (+802 звернення за період).

У 2018 році відбулося збільшення кількості звернень громадян, які були надіслані в електронному вигляді, на 54% до 1433.

У той же час кількість повторних звернень (85) не перевищила 2,2% від їх загальної кількості.

Як заявили в Комісії, у більшості випадків наявність повторного звернення не свідчить про невирішеність питання, оскільки заявники включають в свої подальші звернення нові питання на додаток до тих, на які вже отримали вичерпну відповідь.

Питання, з якими громадяни зверталися в Нацкомфінпослуг, перш за все стосувалися дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 3041 звернення або 78,3% від загальної кількості звернень.

На що скаржилися страхувальники?

- порушення термінів страхової виплати або зменшення розміру страхового відшкодування;
- відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування страховиками;
- безпідставна відмова у виплаті страхового відшкодування;
- незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з відновлювальним ремонтом.


З огляду на серйозність зафіксованих перевіркою наслідків неналежного виконання зобов'язань страховими компаніями, введення в I півріччі 2018 практики проведення позапланових перевірок за погодженням з Держрегуляторной службою сприяло підвищенню платіжної дисципліни страхувальників.

За результатами вжитих заходів Нацкомфінпослуг страхувальникам за 1 півріччя було доплачено 45 млн. грн. страхових відшкодувань (разом з пенею).