Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Українці дають хабарі за страхові виплати
Страховики проблеми визнають.

Найчастіше страховики звинувачують клієнтів у невиконанні правил, описаних в договорах: наприклад, не всі водії з полісами КАСКО та автоцивілки повідомляють страховиків про аварії в триденний термін. Також клієнтів дорікають у невмінні зібрати повний пакет документів для виплати. Свої промахи страховики пояснюють двома причинами - забюрократизованими процедурами і ненайкращим фінансовим станом.

Клієнтам горе-фінансистів, які в пошуках своїх грошей оббивають пороги Нацфінпослуг, сьогодні дають різні поради. Найбільш очевидна - вимагати повернення грошей через суд. Але фінансисти визнають, що не менш дієвими можуть виявитися і альтернативні заходи. Найефективніше, на жаль, працюэ залучення знайомих страховиків, які можуть допомогти у вирішенні ситуації, або підкуп співробітника СК.

Також ефективно скаржитися в Нацфінпослуг або Моторне (транспортне) страхове бюро (у разі якщо проблеми виникають з невиплатами за полісами автоцивілки).

Деякі дійсно платять хабарі. «Я намагався отримати виплату після аварії Volkswagen Transporter більше півроку. Машину полагодив за свої гроші. Страховик обіцяв виплату щойно тільки кошти з'являться на рахунку. Сума вийшла кругленька - понад 80 тис. грн. Страховому агенту на відкат натякнув сам. Але він відмахнувся, звівши все в жарт, однак через пару днів передзвонив і запропонував зустрітися. І ми домовилися про відкат: починали з 15 тис. грн, але зійшлися на 26 тис. Виплату отримав вже через тиждень» , - розповів нам приватний підприємець Андрій з Ужгорода.

Неофіційно страховики визнають, що відкати працівникам страхових компаній за останні роки стають все більш поширеною практикою. При цьому зростає розмір хабарів: якщо ще рік-два тому працівник страхової компанії міг вибити зі своєї структури виплату за 15-20 % розміру страхової суми, то в 2013 роцы у клієнтів СК вимагають до 30% , а іноді і до 40 % нарахованої виплати.

За матеріалами: vesti.ua

Нагадуємо, страхова компанія "Рідна" гарантує чесність і своєчасність страхових виплат. Ми Вас не підведемо !